Nu kommer jag inte undan längre...

Måste väl uppdatera ;)

Kan ju börja med lite barn och familj då!
Allt har varit bra, har haft en skojig vecka, men jag har jobbat natt så har inte fått allt för mycket gjort. Men på måndag åker vi till fjällen :D Ska bli så skitkul. Ungarna längtar som fääään med :) Är kvar ca en vecka.

Till hundträning då.

Det har gått väldigt upp och ner. Helt plötsligt går det bra, sen har han glömt något och kan något annat, sen kan han ingenting osvosv. Jag tror jag har svaret varför. Jag har gått för fort fram på sistonde och krävt för mycket.
Vilket resulterade i tappad fart och lite osäkerhet.

I dag har vi lekt. Lekt lekt lekt och tränat. Det gav en boost till Rocco!! :D Nu funkar allt, dock går han lite sakta och segar i fotposition. Men det kommer bli bra. Jag kan inte fixa allt till söndag, så det får vara så faktiskt!

Det blir en träning! Hur som helst är jag ändå stolt över oss. Vi har tränat så lite, han är bara 11 månader och det är trots allt min första hund.
Nu tar träningen fart när tävlingssuget kom, så jag kommer jobba för förbättring under sommaren!
puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback