Storm blow away the winter, spring now comes to us, everything becomes a bit easier and more fun.

Hade en härlig dag i går.

Åkte ner till klubben och tränade allt! :) Rocco är duktig.

Det som gäller nu är att finslipa fotgåendet och fixa hans krumelur som han gör när jag stannar. Blev bättre i går, men tyvärr har jag befäst det, så det blir att jobba mycket på det.
Läggande och stående under gång går bra, men han har svårt att ligga/stå stilla när jag går tillbaka och ställer mig brevid honom, men det går och det blir bättre.
Hindret och apporten går bra. Platsliggningen ska gå bra.

ah, vi får se helt enkelt :)

Tog lite bilder...

Skutt över hinder :)


Platsliggning :)


Inkallning



Lek med flätan som jag gjort av en Ikea filt som kostade 10 spänn, filten räcker dessutom till många flätor :D



Nu ska jag gå och möta Viggo vid bussen, My skulle med en kompis hem så hon hämtar jag senare! William sitter i soffan och spelar tvspel.


Puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback