Åsså fick man feber :(

Jahapp. Nu på kvällen så fick jag feber.
Har ju mått riktigt risigt, men har gått upp och ner faktiskt, men som sagt, värre än vanlig förkylning har det ju varit.

Får se hur jag mår i morgon, måste kunna jobba på söndag.

Har haft lite saker för mig i dag. Lämnade in bilen för att fixa rutan, var förbi mamma så hundarna fick leka en stund. Pojkarna följde ju med och arbetade för min far och tjänade lite pengar :)

Tyvärr blev inte rutan klar så fick låna mammas bil hem, men måste lämna den i morgon och hämta vår. 
Nu gillar jag ju mycket att träffa mamma så det är bara roligt, bara jag är liiiite piggare. Men tar man alvedon och så, så mår man ju ändå okej.

Handlade lite på flygis också. 
Sen har Viggo bakat på kvällen. Jättefina chokladmuffins :) Lägger in bilder i morgon om jag orkar.

Ska försöka somna tidigt i kväll, men slocknade en stund på eftermiddagen, så hoppas det går ändå. Brukar ha sjukt svårt att somna på kvällen om jag sovit något på dagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback