Babbel... igen...

Dagen bara flyger i väg! 

Har vilat en stund, ska ju jobba. Det var skönt, tänkte strunta i det för jag var bara sååååå rastlös, men lyckades tillslut, behövs när man ska jobba hela natten, även om det känns som slöseri med tid!

My är i väg och leker med sin bästis Fanny, men Tomas är på väg dit för att hämta henne nu, William leker ute på tomten med grannbarnet Henrik. Dom skulle nog gå dit en stund med.

Åt precis middag och sen blir det till att göra lite egen glass i glassmaskinen! Men väntar tills William kommit hem igen, han har ju längtat :-)


Alla är på bra humör nu, Viggo känns något bättre, han och William låg och kollade på film mitt på dagen och åt lite chips, haha. Viggo var så hängig men ville göra något med William, det var verkligen fööööör varmt ute, så tillslut la dom sig i rummet och hade 'filmkväll'. Snällt av William att göra sjuklingen sällskap <3

Som sagt, han verkar pigga på sig. Han ville gå ut och leka nu, men jag sa nej, han måste försöka ta det lite lugnt nu. 



Killarna och jag bestämde att i veckan ska vi storstäda deras rum, verkligen fixa! Ta ner till källaren och kasta det som inte används eller som dom inte vill ha, sortera kläder och skänka bort. Dom har en hylla + sänglåda som dom har mycket saker i som behöver rensas, så det kan ta ett tag! Sen har sladden till deras sänglampor gått sönder på något vis, så det ska vi fixa då med :) 

Ska bli skönt, får se om det hinns med i morgon, beror på vädret och dessutom ska My och jag i väg på eftermiddagen.
Annars får det bli lite senare i veckan.


Nu ska jag sätta på kaffebryggaren!


Puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback