Back to bed

Sitter och försöker hålla ögonen öppna till Nyhetsmorgon.
Ser på en intervju som Stina Dabrowski gjorde med självaste Khadaffi för 20 år sedan. Otroligt.
Han beter sig och säger så märkliga saker så man undrar om han dessutom är drogad, inte bara helt galen. 

Hur kunde en sådan galen man få leda ett land i 40 år??? :-O
Otroligt!


Iallafall, Viggo sitter här och har just ätit frukost, jag är sååå trörr så jag tror att jag ska lägga mig i soffan ett tag till när han dragit till skolan.
I eftermiddag så är det forbollsmatch i Norrtälje. Ska köra :)

Beställde ju stövlar i går, dom är skickade och kommer redan i dag, otroligt vilken service, dagen efter :-D

Börjar jobba på torsdag, känns inte ok, har inte hunnit med det jag skulle den här ledigheten ;) Men ett par dagar kvar!

Nä.. nu ska jag se till att det går bra för Viggo. Sen ryggläge en stund.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback