Dom där sambo kilona...

Hm, ja, jag har ju lagt på mig en del sen jag blev sambo :-S
Mycket nog för att jag inte håller på med hästarna längre.

Men nu hoppas jag att efter många slö-sommar-veckor komma i gång med hunden och så :-)

Samt lite bättre mathållning!

Måste gå ner dom där kilona för jag trivs inte i dom faktiskt!
Gick upp ett par extra när jag slutade röka (oktober förra året) men nu ska jag skärpa mig.

Japp! Dags för skärpning! :-)


Men rökningen, den klarade jag. Har varit extremt svårt över sommaren. Men jag har inte tagit ett enda bloss.
Har sagt hela tiden att OM jag klarar av sommaren rökfri så kommer det gå bra.
Nu sa jag väl inte ropa hej än, sommaren är ju inte slut än. Värst är det ju om man är på fest, å jag som aldrig är på fest egentligen har ju lyckats varit på flera stycken i sommar, haha! Men jag har klarat det ändå!

Har två kritiska festtillfällen kvar innan det värsta är över... men jag törs nästan lova att jag kommer klara det. Jag måste! Vill inte röka mer.
Jag kan verkligen inte feströka bara heller, då börjar jag röka igen. Så det är lite allt eller inget som gäller faktiskt. Men det ska gå :-)


Om en timme så kan jag gå härifrån :-D Det ska jag göra också, hem och sova en stund. Ska bli skönt, är riktigt trött :)


Håll tummarna för att Viggo mår bättre i dag och att ingen annan vaknar upp med halsont :-S

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback