Känner mig

sådär.
Tog lite alvedon och la mig en halvtimme på kvällen. Känner mig tung i huvudet, har ont i halsen, bihålorna och ut mot öronen. Men ingen feber, så det är ok! Och är säkert piggare i morgon.

Har iallafall sysselsatt mig här lite på kvällen så mycket jag orkat.

Bakade frallor till räksalladen, barnen älskar dom.
William gjorde en liten egen variant av smörgås, hehe, bulgur på bla, haha



När jag ändå bakade frallor så bakade jag också små små hamburgebröd, i morgon ska vi göra minihamburgare nämligen :)

Dom små till vänster



Sen så bakade jag en äppelpaj <3 



Nu så sitter dom och spelar tvspel på rummet. Grabbarna har en kompis här som ska sova över :) Inte den bästa dagen för mig, men dom roar sig ju själva iaf :)
Tomas jobbar, så jag ska softa i soffan nu. Kanske en kopp te vore något.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback