Kväll

Brödet blev asgott :D

Lasange till middag.

Sen körde vi killarna till fotboll, hämtade William hos hans mamma så han slapp gå därifrån själv. 
Efter fotbollen så åkte jag till bk och tränade agility, va roligt. Får skriva mer i morgon. Som avslutning så tog jag och Rocco en joggingtur i skogen,, skönt!! 

Nu hemma. Ska kolla lite True blood som vanligt :D


Godnatt på er
Postat av: MICHAELA VERITAS

KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-25 @ 14:30:18
URL: http://mondoblog.se/veritas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback