Kväll!

I dag skulle My och WIlliam hem till sin mamma efter skolan, men My trodde att hon hade löss så dom kom hem hit istället, haha. Jag höll på att dö dock, för dom har haft löss förut och det var inte kul!! 

Men men, böt om på barnen och satte i gång att luskamma, men hittade inget! Jippi! Hade förberett mig på det verkligen.
Men man får hålla koll, verkar som det går runtrunt i skolan :-/ Så förr eller senare får dom väl det igen, eller ja, My är ju mest utsatt med sitt långa hår. Men inte mycket man kan göra åt det! Ska försöka få in en rutin på att luskamma lite då och då, skadar ju inte.

Lagade fiskgryta till middag med räkor, alla gillade den :) Alltid roligt. Gillar mer och mer att laga mat. Så roligt. Bara man har tid. 

Sen skulle killarna på fotboll, sen åkte dom till sin mamma efter det. My kom ihåg keyboarden, inte så lätt att glömma, den är ju skitstor ;-) Men glömde påsen med ds och ett par underkläder som hör dit. Men det kan hon få i morgon.

Nu är vi hemma, Viggo har kvällsfikat och kollat på tv med mig :) 
Sen har jag planerat lite inför Thomas födelsedag, har en surprise till honom ;-D Ska bli så spännande att se hur han kommer reagera. Han väntar det sig inte, kan jag lova. 

Har verkligen snålat med maten i dag för mig själv, dessutom så promenerade jag och Thomas med Rocco i över en timme, så nu ska vi ha lite ost och kex :) Mums! Det har jag förtjänat :) 

Nu till Hollywood fruar. Pussar!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback