Lite tidigt... Skor till höst?

Men kollar höstskor till barnen, ordentliga, vattentäta och tåliga.
Hittade till killarna, riktigt bra ordentliga skor av bra märke till rea. Dom ska få titta och säga sin mening i morgon.
My tänkte jag försöka hitta ett par snygga gummistövlar till, att ha dom allra slaskigaste dagarna, om hon vill ha det, för tjejer finns det ju riktigt snygga varianter :)

På onsdag så tänkte jag att Tomas får åka i väg en sväng med barnen, Viggo får väl stanna hemma med mig eftersom han inte är kry, men medans dom är borta så ska jag fixa ordning hemma och laga god trerätters :D 
Det vore skojigt.

Jag tycker det är roligt att laga mat och fixa om man har tid och slipper stressa... Så det vore verkligen superroligt.
Tänkte grilla kyckling och citroner (har ni inte smakat grillade citroner så gör det, ni har missat något!!!) sallad och ngn turkisk youghurt som sås, med citronen till blir det kanon!

Förrätt och efterrätt får jag fundera lite på. Sen ost och kex på kvällen.
Kanske ngt så enkelt som toast skagen till förrätt, alla barnen älskar ju räkor.
Sen youghurtglass till efterrätt, glass brukar va gott även om man är lite mätt efter all mat ;)

Kunde vara mysigt, hela familjen :)

Får fundera lite. 




Känner mig ganska lugn annars. Jobbar hela tiden på att inte jaga upp mig och stressa över saker jag inte behöver stressa över. Tränar på tålamod... tålamod, tålamod... 



Längtar tills i morgon! Då ska My och jag i väg till bk och hjälpa till. Sen är jag ledig dessutom :D
Ska bli underbart.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback