Lunch!

Sovmorgon idag!!!

Jag tycker verkligen att det är mysigt att göra ordning barnen till skolan, men i går bestämde jag mig för att låta Thomas ta hand om det, han kommer ju ändå hem från jobbet lite före 7 och jag har varit seg alla morgonar på sistonde, så en sovmorgon tänkte jag ta :)

Vaknade iofs av att William och Thomas disskuterade om William hade gympa eller inte. (jag hade ju gjort i ordning gympapåsen och lagt i hans väska, dessutom står det på schemat på kylen) Sen sprang han i väg, så då började jag oroa mig att han inte fick med sig påsen, för han trodde att han inte hade, (herregud vad man ska oroa sig över trams, han dör nog inte av att glömma gympakläderna en dag) Sen vaknade jag till av att Thomas la sig brevid mig. Men det var skönt <3

Somnade om direkt igen och vaknade av larmet på telefonen kl 10 och låg och znoosade tilll nu ;D

Så skönt.

Nu ska jag ta min världens sötaste hund och borsta han lite fin innan vi ska i väg på lunch :)

Ska bli så roligt! Min älskade Sofie, hon fyller ju dessutom år i dag :D Hipp hipp Hurra!



Nu ska jag sätta fart!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback