Måndag, igen!

Vaknade upp utvilad och betydligt piggare än i går ;)

Gick upp och satte på ugnen, för jag förberedde nattjästa bröd i går kväll i kylen, så bara att stoppa dom i ugnen :)
Medans dom gräddade så dukade jag och ungarna upp ute, vi kände för att sitta ute, det var faktiskt riktigt soligt.
Älskar att sitta ute :)



Sen körde jag killarna till en kompis, My ville också till en kompis, men Madeleine som hon skulle till hade inte kommit hem än, så medans vi väntade på det så gick vi hundpromenaden :) Mysigt. Inga som badade vid ständerna så  hundarna kunde bada fritt utan att störa någon.



Sen efter att jag kört My så gick jag in på Konsum för att handla ett par småsaker. Då hittade jag den här för 50 kronor :D Great!


Nu ska jag ta lite lunch :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback