Ny vecka igen

Oj va tiden går :)

Hade en mysig kväll i går. Tog ett par glas vin och hade det mysigt.
Var ju uppe sent som vanligt, till efter klockan 3 typ. Men nattjobbare som man är så ;-)

Kändes overkligt tidigt när klockan ringde strax före klockan 7 i morse, hehe. Ungarna var också sega, men dom tycker det är så roligt i skolan så dom masade sig upp, glada :)
Regn dock :-/ Mys stövlar som kom var ju för små och sen när jag skickade tillbaka för att byta så fanns inte storleken större, typiskt! Har letat på nätet efter ett par liknande men hittar inget bra. Men ska försöka leta vidare lite i dag.
Viggo vill också ha stövlar, så får väl kolla till honom också.
Hur som helst skulle det inte regna hela dagen så det blir nog bra ändå :)

En sak som är jobbig är att ungarna har gympa olika dagar :-O Hur ska jag hålla reda på det nu då, hehe, va svårt nog att komma i håg det två dagar i veckan, men då hade dom ju gympa samma dagar iaf, nu blir det svårt, haha.
Har ju haft på rutin att göra påsarna kvällen innan, det känns ännu viktigare nu om jag ska lyckas med att skicka med dom rätt dagar.

Planen i dag är iaf, fotboll för killarna. Sen ville My ha med sig sin stora keyboard till sin mamma, så den ska jag köra dit i samma veva tänkte jag.
Sen borde jag verkligen tvätta och klippa min hund som nu ser lite ovårdad allt sitt krull, hehe :-D Gillar när han är fin och nyfönad. Och som sagt, han behöver verkligen klippas!

Men söt är han alltid <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback