Ojoj!

Vilken god paj det blev :D Alla tyckte den var supergod!
Det var ett helt påhittat recept och eftersom jag inte känner någon smak alls pga min nästäppa så var det tur att det blev gott ;D

Iaf, hade i ett par matskedar sweetchilisås, en matsked tomatpure i äggstanningen, och mycket ost ;D Och lite broccoli. Ruskigt gott :)



Fick dessutom ett par finfina 'köttlkumpar' av min mor från kalv att göra grytor på, härligt! Ett riktigt långkok, blir såååå gott, särskilt en lite kyligare dag, så det får vänta liiiiiiite!

Hoppas någon ringer på vår annons om en frys! Då kan jag baka helt ohämmat :D Längtar efter att få sätta i gång. I dag fanns ingen tid, och om jag har tid över i morgon eller onsdag så måste jag klippa Viggo! Sen ville Thomas bli klippt också så... Bak får bli när jag jobbat färdigt kanske :) Nu ska jag plocka ihop datorn och dra till jobbet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback