Skolfoto i morgon!

Viggo har valt kläder! Blir bra. Han ska väcka mig i morgon så jag kan hjälpa honom med håret.
My har inte skolfoto i morgon utan på måndag.


På lördag ska jag köra My och två av hennes vänner till ett typ manga konvent. Är hela dagen.
Hon har sett fram emot det såååå länge. Är i Sollentuna, så rätt sida av stan iaf :)

Haft en assoft dag i dag, förutom att Thomas har slutat röka, vilket är toppen, men betyder att hans humör är helt sjukt illa :-S Går väl över om några dagar hoppas jag. Usch! 

I morgon ska jag till Norrtälje och klippa och bada mammas hund Colin :) Kul, då får voffarna leka :)
Ska nog försöka få med mig barnen så dom inte sitter vid datorn och glor hela dagen ;) Så kan Thomas sitta här hemma och sura själv :D

Annars har jag inget i morgon... vilket iofs räcker gott och väl. Tar flera timmar för mig att bada, föna och klippa.

Nu ska jag kolla mitt långkok jag håller på med ;) gryta tills i morgon, dessutom håller jag på att baka frallor och limpa. Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback