Trööööött!

Nu är jag trött! 

Och det värsta är att jag blir bara mer och mer förkyld ju mer natten går :-S Har ont i halsen och är täppt i näsan. Har verkligen inte tid för att bli sjuk, men jag skulle tro att det är lite sviter från helgen, och hade kanske behövt en god natts sömn i stället för jobb :) Så tror nog att jag kommer vara bättre i morgon efter att ha sovit. 
Har jag otur blir det en seg förkylning, men men, ska försöka sova gott i morgon så blir det nog fint.

Göro listan i morgon är kort, lite städ och så hoppas jag att Viggo har lust och ork att bada/föna Rocco så kan jag klippa honom. Haha, jag tycker att det är såååååå tråkigt att bada och föna, Viggo tycker att det är rätt skoj+ att han får betalt. Så två flugor i en smäll där ;)


Nu ska jag läsa lite forum.

Natt i på er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback