Fryyyyser..

Är på jobbet. Fryser som fan.
Längtar hem till sängen, i morgon ska jag sova länge :)

My och William åkte till sin mamma efter skolan i dag så det är bara Viggo den här veckan. I morgon ska han leka med en kompis efter skolan så jag ska försöka sova läääääääääääänge! Ut en promenad med hundarna på morgonen sen hoppas på att dom håller sig lugna :) 

I dag på eftermiddagen så åkte hundarna, Thomas och jag in till Kista Galleria för att visa Nikki och lämna jultidningarna som Micki köpt av Viggo. Hundarna uppförde sig väldigt väl :) Många pekade på Nikki och tyckte hon var sååå söt. En kom fram och frågade vad rasen hette, han trodde den hette mops?

Lika?



I morgon ska jag jobba extra en natt, pust, dessutom jobbar jag med Thomas så Viggo skulle få sova hos farmor <3 Rätt skönt, så nära skolan :) 

Nu ska jag spela lite wordfeud... ;D Heter fijjax där, för er spelsugna :)

PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback