Herregud... så tråkig jag :)

Som bloggar så dåligt ;)

I går kom barnen hem från sin mamma och då var det också Mys födelsedag :D :D



Mest av allt hade hon ju önskat sig en cosplay... Så ja, vi köpte en sån. Hon var sååååå söt i den. Ska se senare om jag får lägga ut en bild på henne i den. Så fick hon peruken till av Jojjan. Så glad så hon ville börja gråta :love:



Sen fick hon biobiljetter och en shoppingdag + pengar av farmor och ett armband. Ett hängsmycke i form av en jättefin ängel av Bittan, pengar och ritgrejor. Av Nina och Erik fick hon pengar och något mer tror jag.

Sen så fick hon lite mer smått och gott av oss ;) En sparbössa som inte går att öppna, hehehe, man får ha sönder den när man ska ha ut pengarna. Tyckte det var lite kul, eftersom hon håller på att spara pengar till en manga mässa nästa år och det ärr svårt att låta bli att nalla ur penga burken, hihi, men jag påpekade att det är nog bra att inte stoppa alla sina pengar i den, hihi. Sen köpte jag en musmatta med en mangakatt figur som hon ääääälskar, en kalender och så fick hon en dvd box med manga filmer :D Den blev hon väldigt glad över.


Går jättebra med sötis hunden. Hon är så söt så man blir tokig, haha.
Ska snart åka in till Rimbo och gå på gymet, sen träffa Tessan och gå hundpromenaden. Ska bli roligt!
En väldigt positiv sak är ju att Rocco äter nu när han fått en kompis som annars gääääärna skulle äta av hans portion, hehe. Jag hoppas det håller i sig! 


Nu ska jag fixa mina träningskläder så jag är redo att åka sen!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback