Tvätt...

Har så mycket ren tvätt så jag håller på att bli galen. Bättre än smutsig, men fy fan vad jobbigt det är att sortera och vika in i lådor. 
Har städat barnens garderober också, vilket var super tråkigt. Nu har jag min egen hög med rentvätt kvar. En proppfull IKEA kasse med rena kläder, endast mina. Och då har jag ändå massor av kläder i mina lådor... Jag som aldrig har något att sätta på mig??? 

Märkligt.

Har lagt undan en Ikea påse med barnens kläder som är urväxta, urtvättade eller bara sådant som inte används. 

Ska göra klart tvätt, sen ska jag åka ner till banken och betala in för jultidningarna :D Perfekt! Dom sålde för mycket, drygt 8000 tillsammans :S
Ska passa på att gå en promenad med hundarna när jag är i Rimbo. Dom har precis lekt med varandra ute på gräsmattan, full fart! Så himla söta :love:

I kväll blir det repan på Friskis sen en skönt hemma kväll :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback