Äntligen fredag...

Yepps, nu är det fredag!

Jobbar extra i natt... så blir inte fredag på riktigt för mig förrän jag kommit hem och sovit ett tag :)


I går så träffades Tessan, Sara och jag och gick en skön promenad med hundarna. Dom lekte som tusan som vanligt :)
Hämtade upp My och William som gått hem till farmor efter skolan, Viggo var hos kompis Filip med Isak också. Sen åkte Tessan, Sara och jag till Thuns :D My ville följa med så det fick hon såklart :)

Köpte täckbyxor till Viggo, en mössa till William, trosor till My och mig, jeansleggins till My en tröja till Tomas som var superfin, en lökhackare och en potatispress, sen köpte My en tunika och en mössa för sina egna pengar... Sen var det nog inte så mycket mer.

Åkte hem, åt middag, jag vilade inför nattjobb.... sen nu sitter jag här.
Håller på att sticka pulsvärmare till My, har precis gjort klart Viggos svarta lovikavantar.
Gjorde en pulsvärmare till My i början på natten, men den blev inte bra, så nu håller jag på med en ny, hoppas den blir bra. Men hinner nog inte klart me båda. Men ska jobba på söndag igen... då ska jag hinna :)

I morgon ska dom sova hos farmor alla tre, Tomas och jag ska hitta på något ensamma för en gångs skull, hihi, så det ska väl bli mysigt :) På lördag sen åker barnen och jag in till stockholm för att fira Tora och Lisa som fyller år :)
Hade velat gå  på bio med ungarna också, men tror sjutton inte att jag hinner det i helgen.

Hm.. nä, jag ska gå tillbaka till min stickning. måste bli klar med en till My iaf, så hon får prova och säga om hon är nöjd med den. Sa ju att jag skulle göra dom i natt!

puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback