Pust

Har precis skurat toaletten. Duktigt. Tråkigt men nödvändigt. Pausar nu för att sen gå ner till tvättstugan och göra lite nytta.
Tomas sover och jag försöker roa mig.

Rocco är sjukskriven pga inflammerad tå, har varit på albano, får medicin nu så allt är lugnt. Men han ska ta det lugnt. Så vi har inte varit med på träning. Men ska va med på söndag, tränar lugnt hemma.


Har varit lite stiltje med blogg, som vanligt. Haft ont i magen som visade sig vara en cysta på äggstocken som var stor som en golfboll. Två dagar efter att det konstaterades så sprack den i lördags natt, eh, ni, fy fan va ont det gjorde :S Helt obeskrivligt, men visste ju var det va, så i med starka värktabletter som jag tur var hade hemma, sen vänta ut. Tabletterna lindrade ju så att det blev uthärdligt och dagen efter var det bra.
Så nu är jag som ny :)

I morgon ska jag vaxa mig, sen ska vi nog till hundcafet. Rocco behöver inte leka, han kan ta det lugnt, men skönt för honom och komma i väg och lukta på annat.

Om två veckor ställer vi ut, längtar som fääään!! Tjiho! Han är såååå fin :love: Men han ska klippas och friseras innan det :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback