Rorubobrorikok

Tomas har jobbat i natt så han sover, barnen har gått till skolan.
I går va vi i badhuset, mysigt :)

Ungarna la sig lite tidigare än vanligt i går, dom har varit så trötta, My har en envis förkylning som varken vill bryta ut ordentligt eller försvinna :/ och killarna är väl lite allmänt trötta. Alla somnade iaf som stockar så det var nog bra.
Hoppas att My mår bättre. Väldigt jobbigt att gå omkring och snora hela tiden.  Badhuset är väl inte det bästa valet, men måste ju göra något, har suttit inne så mycket. I morgon har hon en redovisning i skolan om Japan, så jag har lovat henne att göra sushi rullar som hon kan ta med sig och bjuda på :) Så det måste vi göra i kväll.


Har precis badat Rocco, fönat och fixat,så han ligger och vilar i soffan. Jag ska med in i dusch nu och göra mig i ordning sen ska vi till Norrälje, ska vaxa mig, sen åker Rocco och jag till hundfiket.
Brasiliansk vaxning, inte det skönaste men det blir så braaaa! Första gången gjorde ont, men sen har det varit ok! Blev ännu bättre resultat efter andra gången dessutom, är skitnöjd!!!
http://www.roxenmoskincare.se/ Rekomenderas :)



Nu måste jag sätta fart, ska vara där klockan 11!!

puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback