Städ

Har städat hela dagen, eller ja, klockan är ju bara 12 nu, men jag satt i gång 8.30 :)
Har blivit oförskämt morgonpigg! Men Tomas har jobbat så jag har lagt mig tidigt på kvällarna.

Nu har jag bara lite tvättstuge saker att fixa, har fått dille på att bleka alla gamla vita grejer som har blivit dassiga i färgen, blir så bra!!! :D Och så har jag bänkarna i köket kvar.
Gjorde ju sushi rullar i går kväll som My skulle ha med sig till skolan och bjuda på för hon skulle hålla ett föredrag om Japan :) Sen blev det lite sent så jag lät allt stå, så det är det som ska plockas undan och så.
Sen ska jag tömma Mys akvarium, hon har tröttnat lite på sina fiskar så dom har flyttat in i mitt kar, så hennes ska tömmas och ner i källaren.


Men först kanske jag ska ta mig lite lunch... hm.


Jobbar i helgen. My och William skulle till sin mamma denna helg, men nu blir det bara fredag, så dom kommer hem på lördag igen. Gör inget såklart, är så långtråkigt när inte alla är här <3

Nä... nu ska jag inte sitta här och sega. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback