Humörsvägningar??

Tomas håller på att sluta röka. Det går sådär. Själv tycker han att det går superbra. Men han har rökt fem dagar av sju sista veckan? Bra eller dåligt ;)

Hursom helst, min alltid så snälla och underbara sambo är en surkart O.o Jag tror jag får åka och köpa nya nikotinplåster till honom, dubbla kanske! Och nikotintuggumi, sugtabletter och inhalator. Då kanske min fina kommer fram.
Tills dess, ja, jag tål inte massa surerier. Hur agerar jag?

Fortsätta puscha om rökstopp = sur sambo men som iaf har motivation (slippa tjatet) eller sluta puscha = sambo som röker vidare i lugn och ro med inställningen 'jag ska sluta', snart.

Hm..

FÖr er som inte vet, jag har varit helt rökfri sen början på oktober. Inte ens feströkt!! Första gången jag klarat det så här bra. Men det är kämpigt, när han röker. Men jag skaaaa inte!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback