Rubrisch.

Bloggtorka jag vet :)

Hur som helst, mycket hund nu. Träning två gånger i veckan och jag har också kommit igång ordentligt med att träna hemma (i den mån det går pga vädret och underlag) mellan träningarna.

Vi har kommit underfund ordentligt med klickern, och yes, den som kom på klickern ska prisas och rosas i evighet, vilken grej! :D Rocco blir dessutom otroligt motiverad med den :)

Målet är att tävla i juni, eller ja, målet är ett första pris i sommar.



Barnen är här, My har haft lite feber i går, men feberfri i dag med halsont. Som sagt har vi dom på heltid nu, förutom varannan helg då dom åker till sin mamma, men den här helgen åkte dom inte, men ska dit i morgon vad jag vet, får se hur det blir :)


My har fått en x10 mini android telefon av jojjan :O I morgon får hon den, eller söndag om hon nu åker till mamma i morgon. Så hon är glad :)

Hm, jag har inte så mycket att skriva nu direkt, ska bada hunden nu, han har ätit märgben i kväll så pälsen på benen är kladdiga och det tovar och så, så dusch är ett måste. Är mycket med pälsen nu. Får se hur länge man pallar :S Men än så länge är trots allt det mesta av pälsvården roligt.


Tomas jobbar, barnen spelar just nu, chips och cola har intagits :) Får se om det blir sängen i lite tid i kväll, känner mig lite trött.


puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback