Tråkiga veckan :(

Ja, veckan har varit full med magsjuka och William har dessutom haft öroninflammation. Jag började spy i tisdags så jag har legat knockad med.

Så för barn och hund har det varit skittråkigt. Ungarna har suttit och spelat ds mest hela tiden och Rocco har inte träffat sina kompisar på hela veckan.

Men i dag iaf så tog Jojjan med dom till stockholm och gick på husdjursmässan :) DÄr hade dom haft skoj och fått kort på när dom höll i en jättepippi :)



Fotona är lite dåliga, min syrra har dom än, så hon fotade korten med sin mobil och skickade mig :)

Sen åkte William och My till sin mamma, dom ska vara där över helgen. Dom har ju inte varit där sen julafton så det var ju roligt för dom.

Jag jobbar helg nu, så när dom kommer hem igen, då har jag jobbat klart och då ska alla vara friska och så ska vi hitta på lite skoj :)


Vi var i pulkabacken en dag iaf, skitkul, sen var jag med Viggo på fotbollsturnering hela dagen i går, skitkul var det och han spelar riktigt bra nu! Stolt mamma kan jag säga :D

Nu ska jag göra lite nytta....

ska försöka bli lite bättre på bloggandet.... puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback