Lite bilder...

Sådär, nu har vi ätit middag. Blev min egen variant på pasta carbonara :-) Gotti!

My har färgat håret hos sin mamma idag, hon ville så gärna, det blev väldigt fint, finaste tjejen <3



William och Tomas spelar boll :-)


Passade på att ta en bild på våra nya utemöbler :-)
Har inte hunnit köpt dynor än, måste göra det! Vill ha vanliga marinblå tror jag.



Ljuslyktorna som jag, William och Viggo shoppade på Indiska



En liten sjukling :-( Han mår hyfsat så länge alvedonen verkar, men han har så himla ont i halsen, han har svårt att svälja och vill inte äta, så det är nog så att han har halsfluss. Är det ingen förbättring i morgon så får vi ringa till hl och åka ner. Trist! 


Köpte en transportbur till kaninerna i dag, behöver en i morgon för Happy ska ju till veterinären och det har varit fler tillfällen då jag saknat en :) 



Så :-) Det va lite bilder iaf, nu ska jag städa undan lite. 

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback