Nu är det dags...

för mig att åka hemåt. Är väldigt hungrig! Ska nog ta en smörgås och lite te när jag kommer hem. Om jag orkar. Fast jag är nästan alltid pigg när jag kommer hem från jobbet även om jag känner mig svintrött nu.

Är ju bra när det är skoltid, för då hjälper jag ju barnen till skolan, så det är mysigt, att komma hem, brygga kaffe, göra frukost, väcka barnen och fika tillsammans. Det är mys.

Är sugen på en tripp till Uppsala i dag... dock lät inte Tomas överförtjust... Men vi får se.
Han får bestämma, jag borde sova ut ;) Men det är tråkigt. Shopping är roligare.

En natt kvar, sen ledig en hel underbar vecka.

Ska ha så roligt!

Rocco efter sitt första viltspår! Titta vad jag hittade!! Dödsruska rådjursklöven!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback