På jobbet... igen :)

Yes, natt nummer två på jobbet.
Kommer gå fort känner jag på mig!

My har ju börjat träna med klicker med sin kanin, Viggo vill också göra det när hans kanin blivit tam och bott in sig, så nu beställde jag en klicker till Viggo också. Så dom har en varsin egen :)

Typ sådan här, under 15 spänn inklusive frakt på ebay :) Love ebay ;P



Just nu så sitter jag och suktar efter Yankees candles, fan va gott som luktar. Måste köpa! Dom doftar juuuuvligt. Sen har dom jättefina aromalampor, eller vad det nu heter, som man lägger en yankees vaxkaka i, vanligt värmeljus under så vaxkakan smälter lite och sprider sjukt gott doftande ljuvlighet omkring sig. Have to have!! Får se om jag beställer eller om jag ska shoppa det nästa gång jag har vägarna förbi uppsala tillexempel...

Finns en miljon dofter...



Aroma mojängen, gillar att man hänger den på väggen..



Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback