Shopping!!

I dag åkte barnen till sin mamma över helgen och Viggo åkte till mormor och morfar. Viggo skulle ha åkt dit först i morgon, för då ska Tomas och jag på fest :D  Men han ville dit tidigare :)

Tomas och jag passade på att åka till Uppsala för att köpa en ny kamera! Min gick ju sönder för länge sedan, sen har ju My haft en som jag lånat i bland, men den råkade hon ha sönder för ett tag sen. Nu när min mobil dessutom strejkar så kom vi på att det är dags för en ny. My kan ju använda den hur mycket hon vill i princip med :)

Så vi köpte en Canon IXUS, verkar bra :)

Vi passade på att shoppa lite kläder också. Tomas köpte skor, skjorta och en piketröja. Jag handlade lite småsaker.

Bikini från Stadium, ta tre betala för två :D

Lite rea på H&M


leggins


Sen på kvällen så provade Rocco och jag hans nya agility tunnel, hahaha, den har för långt släp.. Men han älskar den :D

Film!

Sen har jag klippt honom lite nu på kvällen, bara nos och tassar. Så nu är han tröttis :)


Nu ska vi titta på lite film!

Puss


Postat av: Lina

Åh var det på H&M du köpte de leggingsen? Skitsnygga! Kostade?

Kram

2011-07-03 @ 11:43:22
Postat av: Sofia

Ja dom köpte jag på H&M :) Dom var på rea, kostade bara 100 kr! Dom var toppen sköna också :)



kram

2011-07-03 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback