Snälla!

Jag önskar mig mer tid och tålamod.
Jag önskar att lära mig att varva ner.

Jag kan inte varva ner förrän jag känner att jag är 'klar'.
Men sen har jag för lite tid att göra klart?

Eller som nu, har suttit framför datorn i flera timmar.
Varför passade jag inte på att koppla av och varva ner istället?
För det kan jag säga, jag gillar att sitta vid datorn, men det är ingen avkoppling egentligen.
Hittar bara massa tips, ideer och inspiration som jag vill göra, så berget av saker jag inte hinner med bara byggs på.

*suck*

I morgon åker jag bort.
Sen när jag kommer hem, då ska vi träffa kompisar på kvällen. Men på lördag för faaaan, då ska jag minsann koppla av.
För jag KAN.
Men jag låter mig aldrig.
Jag glömmer bort. Men jag ska minnas det igen. Jag bara kör.
Nu ska jag köra, sen ska jag bromsa också. 

Jag har all tid i världen. Jag har inte bråttom.
Allt ligger framför mina fötter.
Jag kan slappna av.

Nu... Reser jag mig och går till sängen.

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback