Stranden...

I dag så vaknade vi vid 10, åt frukost med My och Viggo, William sov ju borta hos en kompis i går :)

Sen så skulle vi åka och bada. Men då ville Viggo leka med Filip, och dom ville inte bada så dom var kvar hemma medans jag, Tomas och My åkte och hämtade William och sen till badstranden. Tessan och Alva mötte oss där :)

I går var det folktomt där vid samma tid så vi tog med hundarna, men väl där så var det ett par familjer där så hundarna fick snällt sitta i koppel och vi satte oss en bit bort.
Mysigt var det iaf :)

William och Qleo ligger och vilar..


My lite frusen, William gillar verkligen Qleo <3


Lustigt att Vi hade råkat köpt likadana picnic filtar, Tessan och jag, hihi :)


Nu är vi hemma igen, jag har städat lite, torkat av skåp och så i köket, jättetråkigt. Borde dammsuga lite men är så jobbigt när det är så varmt! Kanske nöjer mej med att damma i dag bara och så. 

Just nu så leker Viggo och Filip, han ska sova över här, My och William är med våra sommargrannbarn och badar med deras pappa nere vid sjön som ligger nära här. Ingen trevlig botten där, men finns brygga man kan hoppa från och undvika botten helt enkelt :-S

Sen i kväll vill My göra en till cosplay, så ska väl se om vi har tillräckligt med tyg och kläder att klippa i :) 
Får nog gå och handla lite på kläd-loppis om det här ska fortsätta :D Men det är rätt roligt faktiskt!

Och det roligaste just nu, i morgon eller torsdag ska vi till Lotta som har fött upp Happy och kolla på kaniner, kaninungar och gulla ihjäl oss... I lite hemlighet så önskar jag ju mig en kompis till Happy.... *vissel* My och Viggo tjatar som bara den och mitt hjärta bara smälter..... 

I kväll blir det friterad kyckling till middag, med ris och bambuskott. Mums!

Nu ska jag dricka lite kaffe, sen ska jag städa en halvtimma till innan det är dags att börja med den lite sena middagen!



Puss på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback