Träning!

I går tränade jag lite ute på tomten.

Problemet i fot har ju varit att han varit seg, hamnar lite efter och är allmänt långsam. 
Men i går var det minsann fart i honom :D

Nu har jag belönat farten, så nu vinglar det lite mer, men jag tror att jag lättare kommer till rätta med vinglande sen om bara farten sitter!

Så hoppas det, hihi.

Samma i inkallningen och hoppet, super snabb och superglad hund som skjuter i väg som en kanon.

I dag ska vi i väg till bk och träna lite med uppfödar matte, roligt, nu var det ett tag sen vi kom i väg till klubben.

Rocco är full av energi, ligger och kikar under lugg i soffan, så fort jag tittar på honom spänner han till, svansen börjar gå och han väntar på ett kommando eller vad som helst för att få anledning att flyga upp ur soffan, hihi.


Samtidigt så ska jag köra WIlliam och Viggo till kompis, sen ska dom hit igen om några timmar och kompisen ska sova över. My ska också till kompis nu och sova över :) Skoj!

Hörs nog senare!


Puss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback