Vinkväll!! :)

Yes!

I går så åkte jag hem till Venessa med mina klippattiraljer i högsta hugg.
En cider först sen fram med saxen, och vips så blev söta Harley jätteful :-O

Till mitt försvar så ville jag inte klippa ansiktet så mycket och så, men Venessa envisades och så blev det som det blev. Nästa gång, om hon släpper mig och en sax i närheten av hennes raring igen, så spar vi hans huvud. :)


Vi drack vidare efter klipp-katastrofen, efter ett par timmar så gick vi hem till Tomas mammas hus, dom är i fjällen men Tomas och barnen var där. Jag och Tomas bestämde som så, att vi skulle sova där i natt så slapp han skjutsa och hämta mig hos V och dessutom  så kunde vi komma och sällskapa med honom när vi klippt färdigt.

Klockan vad väl närmare 23.30 när vi kom dit. William hade somnat men Viggo och My kom uppfarande ur sina sängar och ville ju inte gå och sova igen, men tillslut så, efter en till 'säga godnatt ritual' så gick dom motvilligt och la sig <3<3

Sen satt Venessa, Tomas och jag uppe och drack till 5 typ!

Vaknade lite sliten i morse. Men ett par alvedon och lite kaffe så känner jag mig ok! Ska ner och bada med ungarna sen, ska kolla också om vi kan åka och titta på lite söta kaniner i dag, men kanske får spara det, får se :)

Lite bilder. på fina Harley, innan den plågsamt fula klippningen :-O



Börjar jobba i dag också :-S Bäst att kurera sig.


Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback