Ojojojoj!


Här har det hänt saker :D


Barnen har sommarlov, vi var såklart på deras avslutningar och tvingades till att tillbringa 2 timmar i kyrkan ;) Men vad gör man inte, hihi. Nej, det var jättemysigt och dom var så fina <3

Tog bara några kort, glömmer jämt bort :-S Dessutom har mobilen inte den bästa kameran... Funderar på att ringa mitt abonemang och omförhandla ;)
Rimbo kyrka är fin...
Viggo vill inte fotas..... Men William ställer alltid upp <3

Ok, en bild då mamma!



Barnen har varit hos oss i närmare tre veckor i sträck nu och det är underbart att ha familjenn samlad. 
Det har varit mycket fotboll, vi har badat i sjön och badhuset och så har My en sommarhäst :D :D I morgon, om det funkar så ska vi rida ut tillsammans :D :D <3<3 Så roligt att ha ett gemensamt intresse!

Jag hoppas ju att kunna ordna medryttar häst till My som hon kan rida en eller två gånger i veckan efter sommaren. Hoppas hoppas att det funkar!
Hon har växt ur sin säkerhetsväst, hon använder den, men den är i minsta laget så jag har beställt en ny, den var skickad i dag så har vi tur kommer den på måndag! Hoppas den passar bara. Annars får vi åka ner till Granngården.

Pojkarna kämpar på med fotbollen. Viggo fullkomligt älskar det, William tycker att det är roligt men liiiite jobbigt ;)

Dom är så duktiga <3 I morgon har William fotbolls matcher i Norrtälje, Tomas jobbar natt så jag kör honom. Sen skulle Jojjan komma förbi och titta med :) 
Det är många matcher, så eventuellt sticker jag ner en snabbis på stan och kollar efter klänning till midsommar, men det får vi se. Viggo ska med också, om det fattas många ur Williams lag så får han vara med, så han hoppas på det, annars får han snällt titta på :)

Viggo beställde jag nya fotbollskor till i förrgår, dom kom i dag :-O Vilken service :D :D www.sportamore.se, och snorbilliga. 299 spänn :)


Själv har jag beställt en klänning på ebay för futtiga 53 kr inklusive frakt ;) De ni!
För det lilla priset så chansar jag gärna :)
Lite badbilder från dom varma soliga dagarna som varit.... Innan regnet kom...



Sen grävde vi ner My i sanden ;)
Borta!!
Rocco älskar att bada och simma :)

Puss på er!!! <3<3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback