Snart sommarlov för våra fina barn!

Har varit ute på promenad med Tessan och hundgänget ;) Var mysigt, men varmt!

Så himla skönt att det är sommarlov snart, så man kan göra lite hur som helst, jag gillar rutiner, men just nu sinkar dom min framfart i att hinna med så mycket som möjligt ;)

William kom hem från skolan nyss, han har med sig en kompis hem så dom sitter och spelar tv-spel just nu. Dom har varit ute på lejdet hela dagen med skolan. Är nog bra om William vilar lite från solen, han fick soleksem förut, om det var förra sommaren tror jag. Trots solkräm. Så keps + solkräm + att inte vara i solen hela tiden ska väl funka iaf.


Rocco är för övrigt mycket bättre med våteksemet, det är nästintill borta. Så det är skönt.


Nu väntar jag på att My och Viggo ska komma med bussen. Sen funderar jag på om jag ska åka till Arninge eller inte.... Ska köpa en studentpresent till Mimmie som jag tror finns där och sen måste jag köpa ett par sandaler till mig själv... Om jag inte ska fortsätta jobba på min ballerina bränna, mina tår är helt kritvita medans resten av foten är brun och fin :S

Det är avslutning i morgon, sen student för Mimmie på torsdag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback