If you knew what I know, your head would spin even more

Jag fyller år i dag :)

Har haft en urmysig dag med min älskade familj!

Var i väg på träning med Rocco på dan, när jag kom hem så satt det ett kort från William på ytterdörren, så sött, sen när jag kom in stod dom på rad med saker dom hade ritat och dom hade klätt sig i finkläder och fixat <3 <3 <3

Vi åt middag och sen fikade med tårta, jag fick alla säsonger med Sex and the city :O Så himla super!! Och så fick jag en jättefin Orkide av Tomas också.

Fikar lite med släkt och så i helgen som kommer också. I dag blir det för stressigt, jobb, sov, träning och jobb igen. Så var alldeles perfekt med mys med familjen. Underbara barn och underbara sambo <3<3

Barnen hade en present hos Jojjan till mig som dom handlade i helgen, så den får jag senare :)

ska fixa bild i morgon på Orkiden! :D
Så fin.
Postat av: Malin

Grattis Sofia.

Hoppas du fick en bra dag!



Kram

2011-03-23 @ 06:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback