Jag kan hänga med vem jag vill.... like it or not!

En vecka utan bloggning typ :)


Men ska försöka lite nu. 


I helgen så åkte My till Nina, hon åkte dit på fredagen sen skulle jag hämta henne vid 14 på lördagen.
Tomas jobbade hela helgen och behöver ju sova då, så jag och syster Jojjan bestämde oss för att gå på Naturhistoriska Riksmuseet med killarna. William har ju tjatat om att åka dit för han ville så gärna köpa en fossil :) Gulle, han är jätteintresserad av det verkligen. Och det är ju roligt där så vi bestämde oss för att åka dit och gå en sväng innan vi hämtade My, sen hämta henne, tillbaka till museet och gå på Cosmonova allihopa :)
Va jätteroligt och barnen var superglada.


Sen hem och My skulle till sin kompis på pyjamasparty och alltså sova över. Hämtade henne dagen efter, hon var trött, dom hade varit uppe till 4 på natten typ :O hihi.

Men nu orkar jag inte blogga mer... ska försöka i morgon... bilder har jag då med såfall...
puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback