Men hallå!

Fan jag är som en tjurig åsna i bland. :)

Äääääärligt talat nu...

Mitt humör har alltid varit lite upp och ner, blir lätt stressad av saker som man inte behöver bli stressad över.
Och av stress så går humöret bergochdalbana. Stressar ofta över saker i hemmet, om det är stökigt så är jag stressad över det, om jag har många saker som ska göras så stressar jag över det, om jag har lite 'måsten' hängade över mig så stressar jag över det. Och då är det saker som lätt åtgärdas, men nog ska de stressas lite över det iaf!

Däremot, i akuta situationer, då vanligt folk blir stressat, ja då är jag lugnet själv, tänker snabbt och agerar.
Men i löjliga situationer, som över att det är stökigt på diskbänken och jag har bråttom i väg till jobbet och inte hinner plocka undan där, eh, ja, då stressar jag :S


Men ni ska veta att jag är jävligt lycklig :)

Jag är så glad över att kunna känna mig så trygg. Trygghet är extremt viktigt för mig tror jag. För dom flesta kanske?

Jag har så fin familj, barnen och Thomas, sen min familj, systrar och föräldrar, sen Thomas fina familj också.
Och alla mina vänner <3

Jag kunde inte ha det bättre.

Jag är deppig ibland, jag är stressad i bland, jag är arg i bland och jag är rätt less i bland.
Men är inte vi alla det? :)

Thomas är mitt lugn. Herregud, vi bråkar aldrig, han är aldrig dum eller tjurig. Han är bara så fantastisk mot mig.

Och barnen, dessa älskade tre barn.

Ni är det viktigaste som finns.

Luddigt... men asså klockan är 4.30 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback