my luck annoys you, jealousy is something to learn to overcome

I dag så var det segt att komma upp ur sängen.

Vem vill gå upp när man har en sån här i sängen??



När jag kom hem på morgonen så låg den här i fruktskålen...


så vände jag på den.....



alltså.... hahahahaha.

Barnen var i stort sett färdiga när jag kom hem, hade ätit och klätt sig, såååå duktiga :)
Strax före 8 gick dom ut till bussen och åkte till skolan.

Tomas väckte mig vid 12, jag var såååå trött, kom inte ur sängen förrän 14 :O
Då kom barnen hem och vid 15 så åkte jag och Viggo till Täby C för att handla jackan han valt ut :)

Dom andra två valde på nätet som jag beställt, dom kommer nog i morgon :D Försökte få Viggo att beställa men, men han vägrade, hehe, dessutom var hans mycket dyrare än som dom andra valde, men han ville betala mellanskillnaden själv, duktig och mogen beslut :)

Så vi åkte och handlade den :)

Jättefin.



Sen köpte han ett par adidas byxor han velat ha ett tag, dessa betalade han större delen av själv med



Syns lite dåligt, men dom är blå med ljusblå revärer.

Sen handlade jag en tunika till My



Och ett par skor till William, tyvärr fel storlek så jag måste byta dom! Men det gör inget, går inte att använda nu iaf, är tygskor och som bekant är det rätt blött ute!


Här är bild på William och Mys jackor som förhoppningsvis kommer i morgon :)

Williams



Mys




Nu är jag leeeedig :D Så i kväll ska jag bara softa! My ska på disco bowling i morgon, lyllo henne :D Sen på lördag ska My och Will på kalas med sin mamma och sen sova kvar, så blir lugna gatan här i helgen :O


Gullebulle





Nu ska vi allihopa mysa i soffan till Sveriges värsta bilförare som börjar kl 20!


Puss kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback