swallow your pride, you still have no one left

Äntligen morgon!!!

Nu ska jag göra lite morgonsysslor här på arbetet sen är det dags för hemgång :D Ledig en hel vecka! Tjoho!

Ska bli så roligt att åka till TäbyC med Viggo i dag :)

Ska träna vidare med Rocco också, vi har varit duktiga. Shejpar som fan och så tränar jag på saker som jag inte vet vad dom heter... hahaha. Ah, vi springer iaf, han ska lära sig att springa vidare framåt förbi mig om jag inte säger annat och sen så mmitt kroppsspråk när vi springer.

Rocco tycker att det är superlajbans! Som den pudliga pudlighet han är :)


Men nu! Nu ska jag sätta fart så jag får åka hem och äta frukost med dom finaste barnen i världen! <3<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback