things I heard today, from an unexpected bird, confirmed what I already know

Jag gillar inte min blogg längre. Vill göra om den! Hm.
Men det är jobbigt!!

Får se hur jag ska göra!
Kanske bara ska radera stilmallarna helt, lägga en grund så länge. Och sen göra om.
Lättare kanske.

Men får bli hemma såfall. Är på jobbet nu.

Sista natten. Sen ledig en vecka.

Här är Orkiden som jag fick av Tomas :)



I morgon ska Viggo och jag åka till Täby C. Brukar ju göra något med ett barn i taget i bland, är han på tur nu. Han har tittat ut en speciell vårjacka som han ska köpa.
Jag skulle vilja köpa en ny bikini. Men får se om jag hittar något!

Usch jag är trött nu...
Sitter med min kopp kaffe... Min egna mugg som jag har på jobbet, Viggo har målat den åt mig <3




Hihi :)

I dag så besiktigade Tomas bilen. Den gick igenom plättlätt :D Wiee.
Men han väckte mig när han kom hem! 'Sofia! Den gick inte igenom, vi måste byta bromsar fram och bak för 16 000!' :O
Bussigt va?! :) Men sen sa han ju att han skoja. Dummern. :)

Jag hade tänkt att gå på 'hundpromenaden' 12.30, men jag var aldeles för trött. Sov vidare, hörde William kom hem, sen hörde jag att Tomas åkte i väg till en utbildning på jobbet, så jag gick upp för att hålla William sällskap.
Viggo kom hem efter ett tag, han hade varit i väg och lekt med kompis, My hade också det, Tomas skulle hämta henne senare, hon skulle äta där och så.

Gjorde middag. Enkelt, spagetti med köttfärssås. Men det var populärt, alla tog om :)

Sen åkte Tomas för att hämta My, sen fikade vi och myste i soffan till halv 8 hos mig och sen Sveriges mästerkock. Jag åkte till jobbet klockan 21 och då gick barnen och lade sig för att sova.

I morgon blir det dock en promenad med hundgänget innan jag sticker till täby med Viggo. Ska bli roligt!

Jojjan kommer dit också tror jag, och tar en fika med oss :) Det gjorde hon sist med, när jag och William hade varit på bio, och förut me när jag och My var där och shoppade :)


Hmm.. halva natten kvar.. längtar hem till familjen.. snart så :)


love u.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback