Trilleritrillerej.

Idag så var Tomas och jag i Uppsala :) Storhandlade mat. Så skönt att ha det gjort :)

Har skrivit matlista för två veckor, haha, barnen fick välja lite rätter med, deras favoriter. Voggo valde tacos och sen potatisbullar, William valde köttfärsås och sen smörgåstårta, hahaha. My valde aldrig, vet inte varför det blev så, men jag tänkte göra sushi och så ostsoppa. Sen kan hon välja något mer, har ju massa hemma nu, så hon kommer nog på något :)


Vi käkade ute också, när vi ändå var där. Kinesisk och sushibuffe :D Så jävla gott!! Ska ta dit My snart, helt klart :) Det kommer hon gilla.

Viggo och Rocco är hos mina föräldrar. Dom ville att Viggo skulle komma dit på lovet och det ville han med, men han ville absolut ha med sig Rocco och mina föräldrar ville absolut att Rocco skulle följa med ;) Så jag fick gå med på det, jag jobbar ju ändå och är rätt seg. Men i morgon ska jag hämta hem bägge två :)
Sen vill jag gå en promenad med Tessan imorgon!! <3


Jobbar i morgon natt också, men sen ledig :) Har planer för i helgen :D tjohej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback