:-)

I går kom jag äntligen i väg och fika i stallet med Sofie och Inger <3 Tessan kom upp dit också med alla hundar och en annan tjej med två am cocker spaniels var där med. 
Var väldigt mysigt, synd att det blåste så, för solen var där!

Am.C


Hästarna :)


Efter en fika så åkte Tessan och jag ner till hundpromenaden. Inger och Sofie följde med :D Var jättemysigt! Sofie är väldigt gravid, hon var beräknad i måndags, jag lääääääängtar tills lillen kommer ut. SÅ härligt med bebis.

Rocco simmade i sjön, ser så mysigt ut, hihi.
I dag kommer Roccos mor och Sam med på promenaden!! Tyvärr kan inte Tessan, men jag får väl klara mig utan henne en dag ;)

Sitter för tillfället och har väldigt tråkigt. Barnen är i skolan och Tomas sover eftersom han jobbat i natt. Rocco och jag har varit ute en stund och hängt tvätt. Nu slappar han i soffan efter en god frukost.

Flyttade ut min 'kontaktfältslåda' på tomten i går. Och han satte den även ute :D Sprang över och stannade med baktassarna uppepå :D :D

Ska fixa en bräda som leder upp till lådan nu så det börjar likna ett hinder tänkte jag!
Sen måste jag sätta fart med slalomet. Ska koncentrera mig lite på det snart, och då ägna mycket tid åt det, små pass några gånger om dagen.

Dessutom nu när jag låtit lydnaden vara lite så har faktiskt fotpositionen blivit mycket bättre nu när jag testat! Ska jobba vidare försiktigt på den lite granna. 


Nu ska jag äta lite frukost.
Rocco i går med sin bästa kompis Buffy <3<3


Puss å kramar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback