At the start of work at night I often wonder if there is a way for me to just be a housewife ... I have too much to do to keep up with work and then sleep. Why are there only 24 hours in a day?

I går blev min jobbar kompis sjuk så Tomas fick hoppa in och jobba extra :-) Viggo följde med till jobbet en stund sen kom farmor och hämtade honom när hon kom från sitt jobb och så fick han sova där.

Sen så har jag spenderat största delen av dagen i sängen, för jag fick ta ett extra pass i natt. Hade egentligen ingen lust, men extra pengar är ju inte fel!

I går kväll innan jobbet så var jag och Rocco nere på BK och tränade agility, det är svårt alltså. Vi tränar lite framför/bakombyten och så klarade han platta tunneln :)

Har fortsatt träna lite hemma på bytena och så i dag, ska köpa en tunnel och ett hinder på Rusta faktiskt. I helgen kanske, då har jag nog vägarna förbi Norrtälje.


I dag iaf så var det picnic med Viggos och Williams klass. Så vi gjorde ordning fika och åkte dit, William är ju hos sin mamma, men hon skulle inte gå så vi hämtade William så han fick hänga med.
Va mysigt. Skönt väder :)







Så nu sitter jag på jobbet... Ska försöka lägga in lite fler bilder sen, William och Rocco lekte vid vattnet och Rocco hoppade från bryggan :) Fotade lite :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback