Babbel..

I morgon fredag ville Viggo åka hem till mormor och morfar. Han ville klippa gräset och jobba lite för att tjäna en slant ;)
Han brukar ju passa på att åka till dom om My och William är hos sin mamma och det ska dom vara i helgen så då passar han på :)

Så med andra ord blir jag jobb/sambo och barnledig i morgon. Borde passa på att göra något! :) Tessan och jag pratade om att hitta på något så får väl se om det blir av, vore sketkul! :)

Sen på tisdag kväll hägrar en vinväll med Venessa, tjiho :)

Håller tummarna på fint väder, för man blir på ett sånt hysteriskt bra humör :D :D


Iaf, Viggo och jag tänkte åka in till sthlm i morgon och shoppa lite. Tror det iaf, kan vara mysigt. Jag behöver ett par nya skor tror jag. Viggo behöver kolla efter lite avslutningskläder eventuellt. Han har tänkt sig en speciell tröja iaf, se om vi hittar en sådan.

Sen när My kommer hem ska hon och jag ta en shoppingtur, för hon vill ha nya shorts :)
Då ska hon och jag gå på en restaurang där dom har kinesisk och sushi buffe :D :D Det är asagott! Yeay!!

Sen ska Rocco och jag träna vidare, massor! Är taggad till tusen.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback