Kaboom!

Fint väder, glada barn och världens bästa sambo och jordens finaste hund. 

Livet är gött :)

Barnen spar pengar, eller Viggo och My iaf, så dom jobbar och sliter här hemma, tvättar, hänger tvätt, klipper gräset och i morgon ska bilen tvättas invändigt och utvändigt. Duktiga ungar :)

Har städat lite här hemma nu på kvällen. Borde göra mer. Har fullt upp i helgen sen för jag ska hjälpa till på klubbens agility tävlingar. Ska bli roligt, synd bara att det var Tomas och min lediga helt som går åt... Men jag är hemma på kvällen och behöver inte åka dit förrän efter lunch :)
Så hinner ju umgås en hel del iaf.

Har inte så mycket annars, har inte hänt så mycket i dag :)
I morgon ska jag åka till norrtälje på fm och inhandla Viggos födelsedagspresent, ni får se sen vad det blir på måndag så han inte ser det här. Har ringt och lagt undan en sak iaf på en affär, så bara att åka dit och hämta. Sen ska jag handla ett par smågrejjer tänkte jag.

Sen promenad med Tessan och hundgänget! Sen ledig kväll med heeeeeeeela familjen.


Puss puss..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback