Snart så... hemgång!

En natt som denna, då sitter jag på jobbet!
Trejde natten och en kvar.

Kallt ute, My stackaren var på Skansen, vilket iofs var väldigt roligt, men det var ju så skitdåligt vädetr :/ Dessutom tappade hon en hundralapp av det jag skickade med som hon skulle shoppa något för, otur :( Men hon var glad iaf när hon kommit hem, hon hade 50 lappen kvar och hade handlat en fin prydnads drake :)

Har tränat lite med Rocco under kvällen. Nu känns det bra igen! Jag har stresstränat en del, men nu har jag andats och tagit ett steg tillbaka och blivit bästis med klickern återigen :)

Har lydnadstävling i helgen, men det tar vi lite med en klackspark, men roligt är det. Sen har jag träning med min agility grupp i morgon, det är skitkul! Hoppas på något varmare väder, men det ser inte ut att bli det.

På fredag så får  Rocco sommarfrisyr, skönt för honom och för mig.

Idag när William kom hem från skolan så snöade det och regnade. När vi satt i soffan och pratade och tittade ut på vädret så frågar han om vi inte kunde gå ut och spela kubb.
Jag liksom, nu? Men det är ju iskallt och regnar. Men William bara ryckte på axlarna och sa att så farligt var det inte.
Hahaha!
William som är lite frusen och så av sig, så därför blev man lite förvånad. Men jag övertalade han att spara kubb-matchen till en dag med liiiite bättre väder. Jag hade dessutom just stigit upp ur sängen efter jobbnatt.
Han kom hem ensam vid 14 från skolan, för dom andra slutade sent. Sen när han kom så låg han och jag i sängen och spelade DS en stund, sen gick jag upp!

I morgon ska han leka med kompis, roligt, för det gör han inte ofta, men det är ju bara för att han och Viggo hänger i hop som ler och långhalm, vilket är ju kul såklart, men roligt att göra något med någon annan i bland också :)

Ska försöka komma in med lite bilder sen.

Just nu längtar jag hem, men inte långt kvar nu!


Puss på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback