Underbar dag!

Världens bästa killar Viggo och William spelade fotbollscup i dag :) 
Jag hade lovat My att gå på hundfiket och sen mamma att jag skulle hjälpa till att bada och klippa Colin innan jag visste om denna cup, så jag kunde inte vara där att titta.

Men jag körde dit dom, dom hade matsäck och pengar till lunch och så var ju tränaren där och andra föräldrar. Dom hade spelat tre matcher, förlorat två men vunnit en :D Dom hade haft superkul, synd att jag inte kunde titta, hade varit en skön dag att göra det på, så varmt och skönt.

My och jag åkte sen hem till mamma och badade Colin och klippte. Han tyckte väl inte att det var superroligt att raka näsan, men det gick bra ändå. Han är en väldigt snäll pojke! 

Efteråt fick Rocco och han leka, nu lekte dom bätttre än någonsin, innan har dom mellan leken gruffat lite och lekt lite provocerat, men nu såg man knappt något av det och dom bytte ut delar av jaga i fatt varandra mot brottning :) Var väldigt glada mot varandra.

Rocco gnällde i buren när han såg Colin utanför bilen när vi kom :)

Sen åkte vi till hundfiket. Tessan var redan där :) Voffarna hade jätteskoj som vanligt, men Rocco blir tydligt påverkad av värmen, men på tisdag ska pälsen bort!

Sen efter en fika så var det dags att åka och hämta grabbarna, tänkte hinna se en match.
My fick följa med jojjan, tora och lisa på tjejparty och sova över :)

Åkte till killarna, men dom var precis färdiga när jag kom, typiskt!!

Vi handlade iaf lite lördagsgodis :) 

Hemma så åt vi kött, marinerat sen i går i en egengjord marinad och det blev skitgott, William sa att han ville jämt äta det där köttet hädan efter ;) Sa dock att dom kunde få pyttipanna i morgon som lunch på resterna och då jublades det. Gullungar. <3

Sen har vi myst i kväll, killarna har hoppat studsmatta, spelat fotboll och kommit på en lek som hette 'bu', sen har vi tittat på tv tillsammans och så. 
Nu sitter dom vid en varsin dator och spelar onlinespel med varandra, sen ville dom sova tillsammans me, haha. Dom är så rara ihop <3
Dom här plockade dom till mig för ett tag sen <3
Dom hade lagt dom fina vita stenarna i botten på en glasburk och satt i blommorna i den. Fint :)




Nu ska ja slappa i soffan.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback