Utekväll :-)

Yes!

I går stod utgång på schemat!
Jojjan var barnvakt åt Viggo och Rocco. William och My är ju hos sin mor, sen plötsligt så var vi barnlediga!

Det var skönt att få göra sig i ordning för en svängom med vänner, var länge sen känns det som.

Närmare fem tiden så åkte vi hem till Roger och Tessan. Pladdrade på om ditten och datten, jag och Tomas har ju dessutom en aldeles speciell hemlig grej att fira ;-)

Ett par glas vin slank ner och sen gick vi till Bistro för att lyssna på live band och få magen mätt.
Det var gott!
Drack ett par glas vin till och sen slank det visst ner en Irich Coffe också, jävlar vad det är gott ^^
Mja, ett glas vin till och sen en likör 43 med mjölk, sen var dansandet i gång.
Som dom gamla nuckor vi är jag och Tessan så var vi helslut efter två danser och förnärmade av två ståndturkars raggningsförsök.

Vid 24 tiden så såg Roger ut som han skulle ramla av stolen av utmattning så då bröt vi upp.
Tomas och jag tog taxi hem, mös hemma i soffan och fortsatte vårat lilla privata firande tills vi somnade.

I dag så har jag hämtat hund mat och varit ut till min mamma för lite fika. Hämtade ju då Viggo och Rocco hos syster.
Sen ville William komma hem så han hämtade jag upp på vägen, My skulle på party :)

Vi åt fläskkarre och sallad när vi kom hem. Sen har vi myst i soffan.

I morgon har killarna fotboll hela dagen. Så jag ska köra dom dit till 9. Blir skojigt för dom.
Är på jobbet nu, efter den här natten är jag ledig en vecka :-D

Nu ska jag fixa lite.

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback